Subject: SA Eesti Tervishoiu Muuseum nõukogu koosoleku päevakord (teadmiseks)
From: "Marju Reismaa" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 09:20:11 +0200

Tere!

Riigivaraseaduse ja Sihtasutuse Eesti Tervishoiu Muuseum põhikirja
kohaselt edastan teadmiseks nõukogu järgmise korralise koosoleku
päevakorra.

12. dets 2024 kell 10.00

Päevakord:

1.	2024 11 kuu majandustulemused
2.	2025. aasta eelarve kinnitamine
3.	2025. aasta tegevuskava kinnitamine
4.	Nõukogu tööplaan 2025
5.	Arengukava 2025–2029 kinnitamine
6.	Koostööleping Eesti Arstide Liiduga
7.	Kohapeal tõstatatud küsimused (vajaduse korral)

Lugupidamisega

Marju Reismaa

muuseuminõunik / SA Eesti Tervishoiu Muuseum nõukogu esimees

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

628 2335 | 5192 7729

Suur-Karja 23 |15076 Tallinn |Eesti

 <http://www.kultuuriminsiteerium.ee/> www.kul.ee